top of page
תמונת הסופר/תOrly Oroca

קמעות או סמלים עתיקים?

עודכן: 12 באוק׳

נכתב על שבעת המינים:

"כִּי יה' אֱ-לֹהֶיךָ, מְבִיאֲךָ אֶל אֶרֶץ טוֹבָה: אֶרֶץ, נַחֲלֵי מָיִם עֲיָנֹת וּתְהֹמֹת, יֹצְאִים בַּבִּקְעָה וּבָהָר. אֶרֶץ חִטָּה וּשְׂעֹרָה וְגֶפֶן וּתְאֵנָה וְרִמּוֹן אֶרֶץ זֵית שֶׁמֶן, וּדְבָשׁ" (דברים ח, ז-ח)

כל אחד מהשבעה המוזכרים מביא את האיכות הייחודית שלו, מכיל שיעורים ומסרים עמוקים על חיינו הרוחניים,מהווה סמל לצדדים שונים בחיי האדם ומעשיר את רבדי המשמעות השזורים

בסמלים היקרים הללו של הגנה והדרכה.

למעשה, שילוב חכמת שבעת המינים במושג הקמעות מעמיק את הבנת משמעותם בשילוב הספירות התחתונות (ספירות הבנין).

והנה הפירוט :


טבעות עם קמעות שהם סמלי שבעת המינים


סמלים עתיקים- חיטה

החיטה מייצגת חסד, מגלמת את הרגשת ההרחבה הנלווית לטוב לב אנושי. הטבע הקיומי של הקמעות משתקף בכך שהמזון מוצע לא רק לגוף אלא גם לנפש.



אחד מהקמעות הוא סמל החיטה


סמלים עתיקים-שעורה

השעורה מייצגת גבורה, שמכיל בתוכו את הרעיון של הצבת גבולות. איכות זו מהדהדת עם אופיים המגן של קמיעות, המציעים הגנה מפני אנרגיות שליליות.


סמלים עתיקים-גפן

ענבי הגפן מסמלים תפארת ויופי. איזון שבו אלמנטים מנוגדים מתחברים בהרמוניה. בכל עינב, שהוא כדור שמנמן מתקיימים יחסי גומלין עדינים של מתיקות, חומציות ומרקם. כשם שהגפן מטפחת ומגינה על פירותיה היקרים, כך קמעות, עם סמליהם המורכבים, שומרים על רוחו של העונד.


טבעת קמע הטבעת גפן


סמלים עתיקים-תאנים

תאנים מגלמות את הנצח. בדומה לתהליך ההבשלה הממושך של עץ התאנה, המתפרש על פני שלושה חודשים, הקמעות מהדהדות את כוחם המתמשך להגנה והדרכה.


סמלים עתיקים-רימונים

רימונים מקבילים להוד. הפרי העסיסי עטור הכתר מעורר תחושת מלכותיות והדר. זה משקף את תחושת הכבוד והיראה שמעניקה ענידת קמע.


טבעת קמע רימונים

סמלים עתיקים-זיתים

זיתים מייצגים את היסוד. קשורים לאנרגיה של קרקוע. עצי זית, המתוארים לעתים קרובות כ"עצי חיים", קשורים לאנרגיה של האדמה בעלת אנרגיה בסיסית לטפח ולהגן. פיסה מהחוכמה העתיקה הזו נמצאת בקמע.


סמלים עתיקים-תמרים

תמרים מגלמים את המלכות. מעצם היות התמרים מזון מספק ומחזק הם מזכירים לנו את הקשר שלנו לכוח עליון, בדומה לתפקיד שהקמעות ממלאות במסע הרוחני שלנו.



עגילים עם הטבעה של עץ התמר

למעשה, בעידן המודרני, הקמעות משמשות כמפתח לעולם הרוחני ולהגעה לרמות עמוקות של הבנת קיומנו. את כל הערך הרב הזה ניתן להחזיק הכי קרוב אליך: בין אם כתליון, צמיד, עגילים או טבעת. כולם עם סמלים עתיקים.

להצצה בכמה מהתכשיטים:






לתוכן נוסף בנושא לחצו:



מעוניינת בתכשיט קמע בעיצוב שלך? השאירי פרטים ונחזור בהקדם: ttps://www.orocart.com/contact


138 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page